Ταξιδεύοντας στον σιδηροδρομικό σιδηρόδρομο: Ulan Bator στο Irkutsk

μετά από μια καταπληκτική 30 ημέρες ταξιδιού Μογγολίας, ήμασταν εν κινήσει! Είχαμε ήδη συμμετάσχει στο τμήμα του ταξιδιού του Trans-Mongolian, ωστόσο τώρα ήρθε η ώρα να επιθεωρήσουμε τι έπρεπε να προσφέρει το υπόλοιπο. Ήμασταν στη γραμμή των αμαξοστοιχιών από τον Ulan Bator στη Μόσχα, ωστόσο αποφασίσαμε να σπάσουμε το ταξίδι στο Irkutsk της Ρωσίας.

Τα εισιτήρια τρένων μας για το τραίνο Trans-Siberian
Περίπου 2 λεπτά μετά την επιβίβαση στο τρένο μας, καθώς και την ανακάλυψη του διαμερίσματός μας, χρησιμοποιήσαμε μια βότκα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ήταν μόλις το μεσημέρι, αρνήθηκα, ο Νικ, από την άλλη πλευρά, ήταν ενθουσιασμένος που συμμετείχε, όπως και οι ντόπιοι. Μοιραστήκαμε μια καμπίνα με μια φιλική, θορυβώδη κυρία από το Καζακστάν. Δεν ικανοποιήσαμε πραγματικά κανένα είδος Ρώσων στο ταξίδι μας στο τρένο στη Ρωσία, συζητήσαμε με ανθρώπους από τις χώρες που θα ελέγξουμε στο εγγύς μέλλον – το Ουζμπεκιστάν, το Κιργιζιστάν καθώς και το Καζακστάν … και φυσικά άλλοι Δυτικοί ταξιδιώτες .

Όλοι στο πλοίο! Το 2ο σκέλος του ταξιδιού μας έχει ξεκινήσει!

Περίπου στις 1:00, το τρένο μας έπεσε μακριά από την πλατφόρμα, ήμασταν μακριά! Το 26ωρο ταξίδι μας από τον Ulan Bator στη Μογγολία στο Irkutsk στη Ρωσία (Σιβηρία) είχε αρχίσει. Διατηρήσαμε τις τσάντες μας, εγκαταστάσαμε και πήραμε την ευχαρίστηση στις απόψεις της κυλιόμενης, φιλικής προς το περιβάλλον στέπα από το παράθυρό μας.

Τα οράματα των ανθρώπων που πίνουν, κουβεντιάζουν καθώς και τρώγοντας στα τραπεζαρία και το φορτηγό που επιπλέουν με το μυαλό μας, καθώς αποφασίσαμε να το επιθεωρήσουμε, χωρίς αποτέλεσμα. Πήγαμε με κάθε ένα, καθώς και κάθε αυτοκίνητα και φορτηγό στο τρένο πριν ζητήσουμε από μία από τις (γκρινιάρης) Μογγολικές γυναίκες που εξυπηρετούσαν το τρένο. Δεν υπήρχαν αυτοκίνητα και φορτηγά, καθώς δεν θα υπήρχαν μέχρι να φτάσουμε στα σύνορα με τη Ρωσία τα μεσάνυχτα.

Αφήνοντας τον Ulan Bator πίσω
Ευτυχώς, θεωρήσαμε ότι το φαγητό θα ήταν δαπανηρό στα αυτοκίνητα και το φορτηγό των εστιατορίων ούτως ή άλλως, οπότε φέραμε δικά μας τρόφιμα. Σάντουιτς λουκάνικου, άμεσα ζυμαρικά καθώς και σοκολάτα για μεσημεριανό γεύμα καθώς και δείπνο, καθώς και βρώμη για πρωινό.

Ευτυχώς φέραμε φαγητό μαζί μας!
Όταν πρώτα πήραμε για πρώτη φορά στο τρένο, παρατηρήσαμε μεγάλες προσφορές της Μογγολίας που περπατούσαν, καθώς και κάτω από το τρένο με μεγάλες ποσότητες διαφορετικών προϊόντων. Που φαινόταν πραγματικά περίεργο για εμάς-αυτό ήταν το τραίνο Trans-Siberian, δεν πρέπει να υπάρχει κανένας τύπος πωλητών σαν αυτό στο πλοίο! Αυτό που συνέβαινε πραγματικά ήταν ότι προσπαθούσαν να πάρουν άλλους ταξιδιώτες για να βοηθήσουν να κρύψουν τα αδέσμευτα, παράνομα εμπορεύματά τους. Ό, τι μπορείτε να οραματιστείτε ήταν να πάρει λαθραία σε όλη: τζιν, σακίδια, μπότες ιππασίας, τσάι, κουβέρτες καθώς και περισσότερα. Πολλά από τα προϊόντα αγοράστηκαν στην Κίνα, καθώς και στη συνέχεια θα προσφερόταν στη Ρωσία καθώς και στην Κεντρική Ασία.

Το εσωτερικό του χώρου της 2ης τάξης … δεν θα κρύβουμε τίποτα κάτω από αυτά τα κρεβάτια
Απολαύσαμε ότι πολλοί άνθρωποι (και οι ίδιοι) απέρριψαν αυτήν την παράλογη πρόταση. Στη συνέχεια, οι πωλητές δεν είχαν καμία επιλογή όμως για να γεμίσουν τη λεηλασία κάτω από τα δάπεδα στο τρένο, καθώς και πίσω από τα διαμερίσματα τέχνασμα όπου αποθηκεύονται αποσκευές.

Μόλις φτάσαμε στα σύνορα με τη Ρωσία γύρω στα μεσάνυχτα, άρχισε η πραγματική διασκέδαση. Η αστυνομία, η ασφάλεια των συνόρων καθώς και τα σκυλιά ανίχνευσης φαρμάκων ήρθαν στο σκάφος, όπως και μια πλήρη περιήγηση του τρένου. Κατέληξε να μας αφαιρέσει ότι αυτό το τρένο χρησιμοποιείται συχνά για να παραμορφώσει τα προϊόντα πέρα ​​από τα σύνορα. Οι Δυτικοί τουρίστες είναι συνήθως μόνοι (γι ‘αυτό οι λαθρέμποροι ελπίζουν ότι θα τους βοηθήσουμε). Οι φρουροί έκαναν μια γρήγορη, μισή σάρωση των τσάντες μας, ωστόσο όχι με τους Μογγόλους, τους Ρώσους, τους Κινέζους, καθώς και άλλους ανθρώπους από την Κεντρική Ασία. Έσπασαν τις τσάντες τους, έψαχναν ψηλά και χαμηλά γύρω από το σημείο όπου καθόταν, καθώς και έδωσαν στους αθώους ανθρώπους μια αρκετά δύσκολη στιγμή.

Ευθυμία να μην αναζητηθεί στα σύνορα!
Η κακή κυρία από το Καζακστάν που μοιραζόμασταν ένα διαμέρισμα με την εφίδρωση καθώς και τόσο άγχος, καθώς έδειξε όλα τα προϊόντα της στην ασφάλεια (όλα τα οποία είχε δηλώσει όσο και ήταν νόμιμα). Ολόκληρη η δοκιμασία της περιήγησης του τρένου από πάνω προς τα κάτω, καθώς και η κατάργηση των ενόχων χρειάστηκε περίπου 4 ώρες, καθώς δεν αφήσαμε τα σύνορα μέχρι τις 2:30 π.μ.

Όμορφο ηλιοβασίλεμα στο δρόμο
Στα τρένα-σιβηριανά/trans-mongolian τρένα, 30 λεπτά πριν το τρένο εμφανιστεί σε στάση, κατά τη διάρκεια της αναμονής, καθώς και 30 λεπτά μετά, οι πόρτες του ντους είναι κλειδωμένες. Περίπου στις 12:30 συνειδητοποίησα ότι δεν θα μπορούσα να κρατήσω στο ντους μου χρειάζεται κάθε είδους περισσότερο. Ζήτησα από κάθε μέλος του προσωπικού του τρένου να ανοίξει την πόρτα, ωστόσο ήταν όλοι τόσο γκρινιάρης, καθώς και ασέβεια που γενικά απλώς με καθαρίστηκαν καθώς και επέστρεψαν να πίνουν τσάι.Χμ! Δεν ενθουσιάστηκα. Επέστρεψα πίσω στο κάθισμά μου, πήρα τον Νικ, καθώς και μαζί χρησιμοποιήσαμε το μαχαίρι πολλαπλών εργαλείων του στον Τζίμι την κλειδαριά καθώς και να με πάρει εκεί. Το τρένο ήταν σιωπηλό καθώς και η πόρτα στο ντους δεν ήταν. Τράβηξε καθώς και βυθίστηκε σε κάθε ίντσα που κινήθηκε. Ο Νικ ήταν επιφυλακτικός για τις γκρινιάρης γυναίκες ενώ ανακουφίστηκα. Υπάρχει κάτι που δεν μπορεί να κάνει ένας Leatherman;!

Τελικά ήρθε η ώρα για το κρεβάτι!

Θα μπορούσα τελικά να κοιμηθώ. Και οι δύο κλείνουμε τα μάτια μας γύρω στις 3:00 π.μ., καθώς και ξύπνησα στον ήλιο που χτυπάει πάνω μας. Ήταν μια εκπληκτική μέρα στο τρένο. Το τοπίο στη 2η μέρα μας ήταν εκπληκτικό. Πήγαμε με πυκνό δάσος καθώς και γύρω από την υπέροχη λίμνη Baikal. Οι απόψεις ήταν εξαιρετικές καθώς και κατά τη διάρκεια όλων των αναταραχών στα σύνορα, είχαν συνδέσει ένα ρωσικό αυτοκίνητο τροφίμων.

Θέα της εντυπωσιακής λίμνης Baikal – που είναι η βαθύτερη λίμνη στον κόσμο

Πήραμε την ευχαρίστηση σε καφέδες, φρέσκα πορτοκάλια καθώς και μερικές τηγανισμένες πατάτες … και έπειτα ήρθε η δαπάνη. Προφανώς, το κόστος στο μενού δεν ήταν ιδανικό, καθώς και η δαπάνη του πορτοκαλιού ήταν πραγματικά $ 3, αντί για $ 1. Φαίνεται προσιτό για ένα πορτοκαλί (?!)

Τα αυτοκίνητα εστιατορίων και φορτηγών που έχουν καθυστερήσει, υπερβολικά τιμές στο τρένο Trans-Siberian
Παρόλο που υπήρχαν κάποια τρελά γεγονότα στο τρένο (που πραγματικά παρήγαγε κάποια μεγάλη ψυχαγωγία), καθώς δεν υπήρχε αυτοκίνητα εστιατορίων και φορτηγό μέχρι τη 2η ημέρα, καθώς και τα αυτοκίνητα και το φορτηγό εστιατόριο ήταν υπερτιμημένα, εξακολουθούμε Είχε έναν εξαιρετικό χρόνο σε αυτό το τμήμα του τραπεζιού Trans-Siberian/Trans-Mongolian. Τα κρεβάτια ήταν άνετα, η επιχείρηση ήταν πραγματικά μεγάλη καθώς και οι απόψεις ήταν θαυμάσιες!

Δύο πόδια του δημοφιλούς ταξιδιού μας στο τρένο ολοκληρώθηκαν … ένα πολύ περισσότερο για να πάτε!

Για πολλές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι στη Μογγολία, επιθεωρήστε τον οδηγό μας για την εκκίνηση της Μογγολίας.

Έχετε δει ποτέ κάποιο είδος λαθρεμπορίου προϊόντος σε τρένα πριν;! Πείτε μας για αυτό παρακάτω.

Το Trans-Mongolian Train: το μόνο που απαιτείται να γνωρίζετε

Ταξιδιωτικά ταξινομικά τρένα: Πεκίνο στο Ulan Bator

Βίντεο: Ταξίδι Trans-Mongolian Train

Οπως αυτό? Κάντε το! ;

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδεικνύει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.